Werken bij Simac ICT Belgium: dat is de zekerheid van een internationale groep met de cultuur van een familiebedrijf. Voor ons expertisecentrum in Heverlee (België) zoeken we een Project Order Administrator.
Als Project Order Administrator ben jij verantwoordelijk voor het omzetten van bestelbonnen naar inkooporders bij leveranciers. Je zorgt voor de opvolging van de levering en informeert de projectmanagers en engineers. Op hun verzoek geef je opdracht aan het magazijn om uit te leveren en factureer je naar voortgang van het project. Je beheert een veelvoud aan projecten en orders voor verschillende afdelingen.
Bij Simac krijg je een goed en uitgebreid opleidingsplan aangeboden. Jouw motivatie en skills bepalen de snelheid van je opleiding. Het is een uitdagende functie waarin je een veelheid aan informatie moet verwerken en aansturen. Denk maar aan het secuur voorbereidings- en opvolgwerk waarbij je vele elementen tegelijkertijd moet managen. Daarom moet je geboren zijn met nauwkeurigheid en overzicht in je genen, want dat is het enige dat we je niet kunnen leren.
Als Project Order Administrator beheer je zuiver administratief de Simac-activiteiten in samenspraak met collega’s en projectmanagers. Je werkt met ons eigen systeem dat semi-geautomatiseerd is, wat betekent dat Excel-vaardigheid nodig is. Je komt terecht in een stabiele pool van vier ervaren collega’s van de centrale Backoffice afdeling.
Lees hier wat je toekomstige collega’s te zeggen hebben over werken bij Simac ICT Belgium.
Stuur ons je cv via de <apply> knop.
Het sollicitatieproces ziet er als volgt uit:
Simac ICT Belgium