Ooit gestart als een eenmansbedrijf in een garage, nét zoals Steve Jobs, en inmiddels uitgegroeid tot stevige ICT-reus in de Benelux. Toch heeft de grootte van onze organisatie niets veranderd aan de familiale cultuur die we op onze werkvloer kennen.
Simac streeft naar prestaties op topniveau. Onze medewerkers gaan hier creatief mee om en ontwikkelen proactief hun kennis en skills. Wat een top-expert nog meer typeert, is zijn of haar vermogen tot zelfinzicht en de bereidheid tot het ontvangen van feedback. Leeropportuniteiten worden met beide handen gegrepen.
Bij Simac durven we bestaande processen en oplossing in vraag te stellen. Zie je opportuniteiten voor verbetering? Laat het ons weten! Samen verbeteren we de resultaten van de klant én die van Simac.
Gepassioneerd door ICT, dat ligt voor de hand. De persoonlijke gedrevenheid van Simac top-experten is de kers op de taart.
Het fundament van elke relatie, of het nu met klanten, leveranciers of collega’s is: respect en integriteit.
Kennis delen? Check. Open communicatie? Check. In moeilijke omstandigheden (ja, die zijn er ook wel eens) elkaar helpen? Dubbel check. Een gezonde teamspirit is wat Simac drijft. #Teamnology.
Simac zet technologie om tot kwalitatieve oplossingen. Daarin zijn twee factoren kenmerkend: passie voor techniek en de kenmerkende cultuur van een familiebedrijf.
Het fundament in elke relatie met onze klanten, leveranciers en collega's is respect. Simac wil dat respect verdienen en vertrouwen genieten door te streven naar maximale klantentevredenheid.
Met meer dan 45 partners in ons netwerk, zal je met heel wat sterke A-merken kunnen werken. Benieuwd naar onze partnerships?
Misschien jouw toekomstige collega’s?